do it all night

helt glömt bort att jag hade en blogg, haha.
så får väl försöka skriva nått intressant nudå, vilket inte lär komma på.

Påsklovet är iaf slut nu, haft ett jätte bra lov.
Så vad har jag gjort på lovet?
Jadu.. Allt från ingenting till allt. Dom flesta vet ju som redan vad som hände i helgen, ååh!
hahaha. Varför & hur?
Jaja, nu lär jag väl få gå & höra det hela dagarna från en massa folk precis som förra grejen som kom ut om mig.
menmen. vad gör man inte för att vara en lokalkändis, närå skoja. Jag skäms fan.

Har ju som sagt bebott mig hos yasmine, men idag blire till att flytta tillbaka till mitt fina crib & till mina små dammtussar Valle & Dexter. Har ju som bara varit hem för att säga hej till dom & gett dom ny mat & vatten på dagarna.
Jag vill fan inte bo själv, tråkigaste som finns.
Just det, någon som är intresserad av en katt? Skänkes bort.
Kan inte ha två katter hemma, för dyrt & för mkt katt helt enkelt.

Igår va man i stan hela dagen, fyfan vilket härligt jävla väder alltså. Äntligen vår!
Satt på torget hela dagen och chillade i solen.
Sen blev det hem till yasmine då såklart, kollade på gossip sen så drog jag iväg & åkte MC med Alexander i nåra timmar, :) kul som fan.
Kanske blir en tur idag också, skulle inte sitta helt fel!
Men hade rätt så ont i ryggen imorse när jag vakna, men det är ju inget som hindrar mig ifrån nånting som är kul.

Nä nu ska jag packa ihop alla mina saker så dom står redo & klar för att förflyttas 10 min härifrån! ;D
puss.






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! klockent i baren

2010-04-12 @ 23:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0