mr. flintstone

tjingeling.

Av min ledighet hittills så har det varit helt perfekt.
Fått umgåtts med dom man tappat kontakten med, vilket är helt underbart.
Våren är här, solen skiner, chilla på " soctorget " aka stortorget vilket också är helt awesome.

Har typ bebott mig hemma hos yasmine, åker hem lite då & då för att kolla så mina katter lever, haha. närå.
Annars är det häng hemma hos yasmine hela tiden.
Är så glad att jag hittat tillbaka till dig igen.
<3

Jag, Diana & Yasmine tänkte dra till Åre igår på måndagsklubben, men slutade med att vi gick till statoil & köpte 4 påsar chips, 4 olika dippar & 3 liter cola.
Och det kändes mycket rättare än att åka 10 mil till en krog sen åka hem igen.
Satt iallafall som smäcken.

Om 2 veckor & lite till så bär det av till Vemdalen på forum som man har längtat till sen i November då man bokade stugan. Mycket bra stuga dessutom som vi hittade, 100 m till allt och jävligt billigt dock.
Fan den här månaden kommer gå fort som Mars har gjort.
Men det gör inget, gör bara att det blir närmare till studenten också så man får slippa äckelskolan.
Ska försöka fixa mig ett jobb i norge då så man kan åka till Sunny i sommar.
Vill verkligen utomlands i år, har inte varit utomlands sen ca 3 år tillbaka.


Gjorde dock en fin vurpa idag när jag skulle gå hem till yasmine från stan. Rätt ner i en lerpöl, whoho.
Då vart det bara att gå ner till tvättstugan & börja tvätta.
hahah.

Nää nu får min kära fru komma hem snart för nu vill jag inte vara här själv nå mer, måste ha nått att skratta med/åt.




love.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0