på påsk knullar man killar i kycklingkostymer

Idag är det Torsdag, och ikväll händer det förfan..
Marité för fulla muggar med yäs & dajo.
Ny outfit, känns jävligt bra.
Ja, som sagt. Lådvinet är öppnat, kläan på & min honey b redo & taggad här vid min sida.
:-D

Pappa ringde idag dessutom & berättade att han åkt in på sjukan för operation ;/ stackarn.
Och sen frågade han mig vad jag ville ha för tatuering och att vi ska boka tid på måndag & köpa studentkläder.
WHOHOOOO! :D äntligen. Men kommer dock vara äckligt jävla nervös & kmr dö av smärtan.
får se hur det slutar om jag kan stå ut med smärtan & göra båda stjärnorna som jag vill ha eller om det bara blir en, haha.





Såhär kommer det bli fast bara svarta konturer.
love it.




Kommentarer
Postat av: Lali

Du överlever, Emma, sååå farligt är det inte;)

2010-04-02 @ 13:17:26
Postat av: Jennifer

snögg

2010-05-20 @ 04:04:11
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0