prom queen

50 dagars har varit.
inte den bästa kvällen men det dög väl som vanligt.
Igår blev det häng med Rubie en sväng på stan sen drog vi till Kalle H och blev där hela kvällen, men rubie dissade och drog till sthlmo med jackiboy. :)
Ja, som sagt. .  En bra torsdag.

Min balklänning är nu köpt, precis den klänningen jag ville ha, va & provade precis en sån som är köpt fast creamefärgad. Den som blev köpt är röd :) mycket mycket snygg klänning. gosh vad jag kmr se bra ut, haha.

Idag blir en slapp dag fast det är fredag, jag är inte ett dugg sugen på att hitta på nått, vill bara sitta inne & mula i mig massa godis & glo på film.
Så nu ska jag börja tvätta kläder & städa sen åker jag till torvalla. . .



Jag!



Den köpta balklänningen.





Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken fin :) vem ska du gå med?

2010-04-16 @ 14:22:06
Postat av: Petra N

Marica och Jennifer har också köpt en sån klänning.

2010-04-16 @ 15:47:04
Postat av: Anonym

sv: men va? samma lika? orka :P

2010-04-16 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0