sexdreams.

fan också..
Började 8.15 idag vaknade 5 min innan buss gick så jag sa att jag kom lite senare, gjorde mig klar, la mig i sängen för att vänta på att bussen skulle gå, men vad gör jag.. Jo jag somnar såklart och vaknar lite efter klockan 1, inte bra. Jag får inte ha nå frånvaro på skolan, menmen..
Imorgon börjar jag 12.45 riktigt nice.

För ungefär en timme sedan fick jag ett sms av en tjej, tänker inte nämna nått namn om hon inte själv vill avslöja sig själv, haha.
Ja, iaf på smset stog det " Jag drömde att du & jag hade sex nyss!! Vaknade av att jag skulle kyssa dig hahahahaha jag dör skjut mig. "
Mitt enda svar på det var " hahahahahahahaha "
Sen så skrev hon att hon var rädd och aldrig skulle våga sova igen.
Stackars tjej.
hahahaha.
Jag ringer upp hon för att kolla om hon verkligen mår bra, vilket hon inte gjorde.
Hon va i chocktillstånd.
Berättade om drömmen lite mer detaljerat för mig.
HAHA! vilken jävla dröm alltså. Inte ofta man får höra att en tjej har sexdrömmar om mig, eller snarare det har ALDRIG hänt.
Så innan vi sa hejdå i telefonen så sa hon " tänk om jag blivit bi? Jag ringer dig sen så hittar vi på nått "
Vågar jag ens komma hem till dig nu utan att du ska äta upp mig eller nått?
hahahahaha.








Kommentarer
Postat av: Chrille P

I like it alööööt

2010-04-13 @ 16:11:27
URL: http://spankthehank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice!!!!!!

2010-04-13 @ 19:02:13
URL: http://mayasblogg.com
Postat av: Anonym

http://www.blocket.se/jamtland/Jatte_fin_balklanning_26848213.htm?ca=3&w=3

2010-04-14 @ 23:03:11
Postat av: 90's

jag vill ha sex med dig, såg på din ligglista att du har varit med tjejer förr, så det är väl inte omöjligt? ;) du kan ju svara på bloggen så jag vet om man kan ragga på dig nästa gång man ser dig ute en fredag eller lördag kväll ;)

2010-05-03 @ 09:47:23
Postat av: Anonym

sv: hah, vem är du?

2010-05-03 @ 11:59:12
Postat av: 90's

kan ju inte avslöja allt, svara bara på frågan ;)

2010-05-03 @ 18:47:03
Postat av: Anonym

sv: tyvärr är inte lagd åt det hållet.

2010-05-03 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0