svårt att bli skändad när man inte har någon själ.

men tjaaaa.


hatar bara att bolaget är stängt dag!
baah.
menmen, det löser sig nog.

Va och grattade faster idag som fyller """" 27 """" år. host, haha.

lite smått från gårdagen.
fuck marité säger jag bara, så jävla kört ställe.
ja, mer behövs inte säga tycker jag. Dom som var där igår fattar nog själv hur jävla svinigt det var alltså.
tappade själen igår dock på marité. haha.


Du & jag yääs, vi är som ler & långhalm.
vi är som en kuk i vaginan
vi är som en tandblekning på tänderna
vi är som en cheesebrugare med ost.
vi är som en cigg & en tändare
Vi är som Muera & Olearys, hand i hand inget kan komma emellan.

Idag är det långfredag dessutom vilket betyder för 2010 år sen så hängde en jävla snubbe på ett kors uppspikad, stackarn.
vi firar det med ägg, skoteråkning & öl.
Jag förstår inte riktigt men jag gillar skiten, men istället för skoteråkning, öl & ägg så ska jag & yäs hinka vitt ljummet vin medans vi utbyter sexhistorier.
Skål östersundsfolket, ni må vara luffare, dom flesta av er men vissa är fan bättre än bäst.




från igår på marité.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0