vårforum

vecka sen jag skrev nu, fy dig emma.
Har iaf haft världens bästa helg, forum då. Så fruktansvärt jävla roligt alltså.
Bäst väder, underbart folk.
Blev lite kaos bara så att jag fick förflytta mig till en annan stuga, men det va nästan bäst!
Solat så man har fått färg!
Skulle dock hoppa ner från taket så man skadade foten, så nu är det kryckor för emma som gäller.
Simon pajjade mitt finger också så fick sitta på akuten i 5 timmar när man kom hem från forum, hahahah. Du lyckades allt du simon, hah :D
Men så går det, va ändå en kul grej utav det hela :D
Så nu sitter jag här med en skena på fingrarna.

Diana Thåström har bebott sig hos mig nu ett tag också, underbar tjej! :)
Blir bara glad att någon vill vara här med mig, hatar att vara själv i lägenheten.
Vi gjorde lite nytta idag också i lägenheten, storstädat. Så nu är det fräsht.
Tack Diana! <3

Valborg snart också, vafan händer då?
Jag vill inte vara i stan :( , händer ändå aldrig nått här.
Vart ska alla andra vara? Ta med mig..









Kommentarer
Postat av: Maya

Snygg tjej!!!!

2010-04-28 @ 21:38:04
URL: http://mayasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0