vill du sova hemma hos dj'n, sjuuuung.

Blev en tur på stan idag med Marielle, köpte lite småsaker till forum och en massa käk.
Bara 3 dagar kvar, fyfan vad kul det kommer bli.
Kommer ihåg att vi bokade stugan nångång i November, alltså det är 6 jävla månader sen :O sjukt vad tiden har gått fort alltså..
Kommer inte bli billigt men lätt värt det. ;)
Blir jag, Marielle, Diana, Linda, Cicci & Lina.
Bra häng!

Fick ett ryck sen idag när jag kom hem också, började tokstäda.
Lika bra det så det är snyggt & fint tills man kommer hem på söndag, men så duktig som jag är så lär jag väl grisa ner här hemma innan jag ens hunnit åkt.

Är dessutom bara 45 dagar kvar till studenten.
Alla klänningar är fixade, vilket känns jävligt skönt.
Sjukt att man ska ha 3 klänningar också.

Nä nu ska jag stoppa lite käk i magen och sen fortsätta med städningen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0