we belong to the music

Trodde seriöst jag skulle ha den tråkigaste fredagen ever igår.
Men mickan räddade min kväll, :D bra kväll, idiot händelser. Menmen, inte ska man klaga inte ;)
Jag var nöjd!

Håller på gör mig iordning nu, sen drar jag till mickan sen drar vi till Pernilla som fyller 20 balla år!
Hoppas det blir en lyckad kväll ikväll också, men det tror jag nog.
Brukar alltid sluta på ett bra sätt.

Pappa ska beställa min studentklänning imorgon också :)! riktigt fin klänning.
Nu måste jag bara hitta nå passande skor till också.
Nu är det fan inte långt kvar till studenten, 47 dagar kvar bara! shit..

Har iaf hittat mig en balkavaljer nu också :), Otto Lundin!
Längtar till balen också som satan, ser verkligen framemot det.
Snygg klänning, snygg kavaljer och ett jävla vrålåk.



Studentklänningen.
köpt på Bubbleroom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0