Arbetsintervju

Efter att inte har varit in på sin egna mail på nästan 2 månader så var det kanske dax.
Såg igårkväll att jag ska på en intervju på Coperhill i Åre den 13e September.
Självklart så ska jag det, så det är bara att hålla tummarna och hoppas på att det kan bli något.
Det skulle bli riktigt kul att jobba på ett hotell, speciellt i Åre.
Så antingen blir det servitris, städpersonal eller frukostvärdinna.
Alltid kul att börja med något nytt.

Igår blev det att hälsa på Jennie en sväng, sen blev man såklart bara sittandes hemma.
Men då gjorde jag någonting som jag aldrig själv trodde att jag skulle göra, eftersom jag är en sån frukstansvärt lat människa.. Men jag gjorde det, jag va ute & sprang i en timme.
Fyfan vad skönt det va, ska försöka med det ikväll också.
Måste ju va lite hurtig innan man far utomlands. ;)

Hoppas mina pengar kommer snart så jag kan köpa det jag vill ha innan jag & yasi åker till turkiet.
Längtar som ett as!!


Nu blir det stan med yasi & ta en latte & dö ut..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0