return to life

Inte fan händer det mycket här i stan.
Inte ett jävla skit.
Usch, idag är jag på dåligt humör.
Ska ta ut mitt aggro på att städa lägenheten i hög jävla musik.
Tänker inte svara i telefonen om ngn ringer.

Varje jävla gång jag har haft ett jobb så har det ALLTID varit problem med lönen och då menar jag fan jämt.
Fel att bara skicka ut den då den ska vara ute, helvete!
Har inte tid att sitta & vänta på att det ska skrammla in på kontot.
Har ett boende att betala, men visst betala det dudå som har mina pengar!!

Just nu säger jag det här för att jag är så jävla irriterad på arbeten
JAG TÄNKER ALDRIG SKAFFA MIG ETT JOBB IGEN.

Kan det bara bli den 17e så jag & yasmine kan åka härifrån till turkiet.


HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0