Summer lovin'

Fuck sånt här väder, vill ha sol sol sol!
Men det kommer jag få om några dagar för jag & yasi honey åker till turkiet förmodligen den 3e September.
Fyyfan, kommer bli så jävla roligt.
Bara hon & jag.
Jävligt bra resa kommer det bli, något att minnas.

Igår blev det en sväng på stan med yasi & steffen, banken i nästan en timme sen käk på tacobaren.
Blev att man köpte sig ett par skor för mina andra glömde jag i Norge.
Sen mötte jag Elin så det blev att man följde med hon hem och myste.
                  Sen kom man hem & såg att några bokstäver från tangentbordet var borta, kattjävel!
Nu blir det till att köpa en ny dator iallafall.



Kommentarer
Postat av: Emie

ett resa ni kommer att minnas,

eller inte minnas alls? ;)

2010-08-24 @ 19:12:32
URL: http://emien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: haha, du har nog lite rätt i det där emie ;) mhaha.

2010-08-25 @ 16:58:53
Postat av: yäs

De kmr bli en fin resa! HEJA HEJA!

2010-08-25 @ 23:03:47
URL: http://yaasmineee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jävligt fin resa! <3

2010-08-26 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0