100 dagar kvar!

Godmorgon bloggen :)!
egentligen borde jag inte sitta vid datorn nu för bussen går om 40 min och jag har fortfarande inte klivit upp ur sängen ;P höhö.
Börjar nio idag vilket suuuger, eftersom vi egentligen börjar 12.45 på onsdagar, men inte idag.. har som sagt restdag idag, ska försöka få det mesta dels gjort så jag inte behöver känna mig stressad, tror inte jag har så mycket att göra heller. :)
Så efter jag är klar på skolan så ska jag hämta ut biljetten tills ikväll, försöka hitta något fint jag kan ha på mig ikväll, eftersom idag är det 100 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN, vilket innebär middag & krogen med klassen, ska bli kul!
Nää nu har jag inte tid att sitta här nå mer, :) kanske skriver mer sen om jag hinner..
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0