<3

Har precis kommit hem efter varit på stan en stund med bästa marielle. :)! Gjorde lite ärenden åt henne, höhö...
Blev promenad över isen, men fyy vad snö det va . Hade snöat för stigen så man blev ju lagomt kall om fötterna och så åkte man ner till massa vatten när man gick där på översnöade stigen, fick lite panik där att jag typ skulle åka igenom isen eller nått, hahah.

En sak som är jävligt störande när man fyllt 20 nu är att man blir frågad att gå till bolaget, jag förstår er andra nu som vare 20 ett tag nu.. Det är inte alls kul.
Fel att inse att jag köper inte till folk jag knappt umgås med, " hej utnyttja " ... Vänta tills du själv fyllt 20 eller fråga nån annan. Jag gör det bara inte!!

Sitter & kollar på Ellen Degeneres Show nu, fyfan vad jag älskar den kärringen! :D hahaha.
Ska vänta tills klockan blir runt två så ska jag dra mig ner till stan igen & träffa Sandra! :) sen beger jag mig till ninisen :) <3



Gammal bild på Marielle & mig! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0