" a sex symbol becomes a thing, i just hate to be a thing "

tredje dagen jag är hemma nu & är sjuk, nu får det vara nog.. Hade ställt klockan för att försöka gå på skolan idag också, men har varit helt yrslig av febern inatt & imorse så jag har trott att alarmklockan har varit nått annat tydligen så jag har bara stängt av den på nå vis och det är liksom fem klockor som ska ringa.. aja!

Och en sak som jag såg nu när jag va in på storsjöyrans hemsida, så såg jag att N.E.R.D ska komma till yran, huuuuur jävla fränt är inte det då. åååh, PHARRELL WILLIAMS DÅ :O snyggast ever då.
fast, haha. inte för att jag lyssnar på dom, men bara att just pharrell kommer. hahaha.
Som marielle sa nyss, fel att PAUL VAN DYK kom typ istället, hahaha, heck ja!

Som ni ser så jag lagt in en ny header :) , tycks? Va Daniel Hessel som gjorde den åt mig.
Citat från Marilyn Monroe " A sex symbol becomes a thing, i just hate to be a thing. "

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0