bäst helg.

Haft en klockren helg :D fyyfan vad roligt jag har haft alltså. Marielle hade fest både fredag & lördag.
Blev g3 igår då, fast jag sagt till mig själv att inte visa mig där efter allt som hänt :P menmen, kul hade jag iaf ;D!
Va jätte roligt att få träffa Malin också, :D trevlig prick.
Hela den här dagen har varit en riktigt slappdag, vaknade vid 1, städade &så (: sen åkte pöjkan hem till sundsvall igen.
Blev att jag åkte till Ninis nu ikväll också :) sova här inatt, så har jag nära till skolan ;P  Vill verkligen inte på skolan imorgon, hatar måndagarna. Skulle igentligen åka till pappa idag också, men så blev det inte. Tog mig inte dit.


                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0