blöööh.

fyyyfan som jag mår idag, åååh! täppt i näsan, ont i huvudet, mår illa & allt. kul igår i think.
Måste ta mig till nina nu också, eller måste & måste vettafan.. men jag vill ;D , fan att man inte hade körtkort eller ens ynka 12 kr till bussen ;P så jag måste ta mig en låååång promenad idag, ända till Lidl, herregud. Kommer seriöst dö på vägen, INTE KRY IDAG!
Väldigt lockande att sova lite till, men då kmr jag sova bort hela jävla dagen.
Nä, nu måste jag få ett ryck i det här & börja min fina vandring till Nina! hejsvejs.






                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: marielle

smart att dra ut när du varit så sjuk:P höhö

2010-02-13 @ 16:57:07
URL: http://mariellesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0