Brrr!

Jag säger bara FYYYFAN VAD KALLT DET ÄR IDAG! nästan 30 minus. Va då absolut inte skönt att gå till skolan imorse, helvete vad jag frös. :( Gruvar mig redan för att gå till skolan imorgon, uscha.

Jag tänker seriöst sluta i rättskunskapen, ingen idé at fortsätta att gå där. Fattar ingenting, får aldrig uppgifterna gjorda eftersom det är så jävla svårt. Så jag sätter lätt ett IG på den kursen och slipper gå dit än att sitta där & fatta noll..
Somnade dock lite halvt på teckenspråket idag också, sjukt jävla trött.. Måste vart efter den bra helgen som tär på krafterna nu :D 
Nu vill jag ha 100 dagars, :) kommer bli en bra kväll tror jag. Middag hemma hos Emma i Ope, tacos blire:) Sen Olearys, säkert nån som ska på Marite också & se tönt Günther ;P haha.


                                            
                                              mitt fina halsband jag fick av pappa! <3





                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0