choklad semlor med hallongrädde.

Har precis kommit hem från tvillingarna Ann-Sofie & Liselotte:) , har bakat choklad semlor med hallongrädde :) lite annorlunda men gott. Inte ofta man umgås med tjejerna, lite tråkigt.. Dom bor ju inte direkt långt ifrån mig :P är ju nästan grannar.
Och så ska söta Liselotte fixa jobb åt mig på H1, nu måste jag verkligen ha ett jobb, skiter i om det är telefonförsäljning, i need cash! Så hoppas det blir av då. :) skulle jag bli glad. Behövs pengar nu till forum & studenten.

Och så nån vecka framöver så ska jag & syrran bli fotad av en polare som utbildar sig till fotograf, :) blir att vi ska fotas i 50-60 tals tid & nu tid. :) Love it! :D ska bli riktigt kul. 

Nu blir det sängen, riktigt trött! Godnatt<3

                         

                          




                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Maya

Lycka till på jobbet. Det kan vara en början som kan leda till nåt annat

2010-02-17 @ 00:17:39
URL: http://mayasblogg.com
Postat av: Emma Beiersen.

Tack Maya !:)

2010-02-17 @ 01:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0