fet-tisdag.

seg dag idag på skolan, somnade i princip hela tiden på varje lektion, va också på studiebesök som va huuur tråkig som helst, ja där somna man också ;P haha. Inte direkt första gången jag somnar på lektioner, gött att sova.
Åt lunch med Jennie idag också, :) bjöd på donken, alltid lika gott :D haha. Sen mötte jag mamma på stan fick mitt nya internet, funkar rätt bra. Går lite snabbare än det andra skitinternet.
Ska ta & käka min goda semla snart, eller gott & gott, bara om man får gräva ur äckel mandelmassan.

Jag & Marielle har sutte & planerat om forum här om dagen som är om två månader, längtar som ett as. Fyyfan vad pengar det kmr gå åt, men det är det lätt värt, hahaha.
Och så har jag lovat min lärare att ha 100 % närvaro om jag ska få ledig på torsdagen då de tär forum, yeah good luck emma ;).
Finns dock en plats kvar om någon vill ha ett boende på forum 22-24 April! 290kr. :)


Näe, nu ska jag äta min goda semla!:)








                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har också semla här , fast jag ska spara den tills senare ;)<3

2010-02-16 @ 19:21:37
URL: http://larsdottter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0