fin vär.

snörvel snörvel, inte sån bra idé att gå hem igår.. ISKALLT & jag blir klen igen ;p har iaf inte feber, som tur det :)!
As fint väder ute idag, så jäääävla bra skoter väder så jag blir tokig, pappa fli dig hem nu så vi kan ut & köra skoter, hahaha. Snart är han hemma :) 1 vecka kvar bara, whohooo. SAKNAR DIG PAPPI!
Ska skynda mig att duscha nu så jag kan ut & gå på isen, :D as mysigt att gå där när det är sånt fint väder, varmt & lyssna på musik! :D ska ladda ner lite ny musik & lägga in på mobilen nu också, le på det jag har. haha.

aja, skriver mer sen! :) tjing!



Nytagen bild på baksidan! :D nu vill jag uuut.






                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0