I'm not drunk, i'm just trying to walk, just like jack sparrow.

hejhej :)
min 100 dagars va heeeeeeeeelt okej? hahaha, eller vad ska jag säga? ;D
sen i torsdags så såg det ut som skit här hemma hos mig iaf, varför vill jag inte ens veta eller varför! hahaha
aja, sen har jag jag haft världens bästa helg, jag säger bara älskart. Vart med bästa Rubie & börjat umgåtts med Yääääs, som också är bäst! GAMLA GODA TIDER och det tycker jag väldigt mycket om. Att gå tillbaka till det gamla är alltid det bästa, enligt mig iallafall..
Jaaa, och just det så har CIMON från paradise hotel varit & minglat på lerkan ikväll, ganska nice för han är så äckligt snygg så det är sjukt, själv så missade man han, hade velat sett han, kanske slickat han lite i örat som han verkligen "gillar".. Not.  Men kul hade jag ändån, jääävligt kul! ;D 
Hade verkligen velat sett Jackie, grym jävla brud alltså.
finns så mycket mer att säga men vill inte att folk ska vara så nyfiken men det lär dom väl bli när jag skriver såhär..
Känslor är en farlig lek.
Om du bara ville gå samma steg som mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0