Imorgon<3

gårdagen va en riktigt rolig kväll, :D va först här hos mig, sen vidare till olearys där man hängde på dansgolvet heeela kvällen/natten.. Va ett tag sen jag hade så roligt alltså, :D sen for man hem till mig igen, fick med mig en rubie också (: hahahah, påtal om rubie så lyckades hon med en sjuk grej igår som jag fortfarande inte kan sluta skratta åt, herregud! haha.
Sen idag så åkte vi in till stan & käkade kebab, yammi och så stötte jag på Ninis och åkte hem till hon & beslagtog grannen svens pantburkar & köpte chirre & dipp , muums :D!

Imorgon händer det en hel del grejer, först så kmr line & hämtar upp mig 8 imorgon bitti.. Ska hjälpa hon att flytta en massa grejer, sen klockan 10 så ska jag på jobbintervju på H1 :D wiiie. Sen ner på stan & träffa Marielle & Malin :) Sen åka hem till marielle & ha en riktigt bra kväll ! Och så kmr pappa med tåget imorgon kväll vid 7 tiden, önskar jag kunde möta upp han när han kmr, men går icke.. Ska se till att träffa han på lördagen då, ett måste!! Har saknat pappi, inte setts sen i somras. <3

Nu blir det lite chirre & tv sen söva! (: tjaarååå.



                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: sandra

vi ses imorn darling :) <3

2010-02-19 @ 00:24:52
URL: http://larsdottter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0