Lill-Lördag.

Precis hemkommen från skolan, helt okej dag. :) Fick ett arbete klart och ett annat halvt klart. :)
Och fyfan säger jag för att gå till stan från frösön, trodde seriöst jag skulle dö när jag va framme på skolan imorse, helt slut.
Ska göra lite mat snart, får se vad det blir. Är inte så jätte hungrig.
Sen så kommer det nåra från klassen hit & lever livet, sen vidare till Olearys. Men för mig blir det nyktert, kan ha lika kul ändå :)!

Juste, är det någon som är sugen på skaffa katt så har mamma några på lager ;D om någon är sugen på lite kissesällskap?
Just nu är det tre hanar som skänkes bort mot 600kr för kastrering. :)
Bara att höra av sig om någon är intresserad.  " Selkirk Rex "


Nu ska jag göra middag! :) puss.



Kommentarer
Postat av: Cruxus

Får man byta Dexter? Haha XD

2010-02-03 @ 20:49:15
URL: http://cruxus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0