mysis med ninis.

                                                             
Sitter hemma hos nina nu med varsin dator, höhö.. Tog lite tid innan jag tog mig hit, haha.. Men gick från frösön till lidl gjorde jag allt, :) sven & nina mötte mig halvvägs.
Har precis käkat natchostallrik, mätt & belåten nu! gott vare.
Ska se Paranormal Activity snart , wäää. haha. tredje gången jag ser den nu, lika rädd ändå ;P Fått reda på att det finns två versoner av den filmen, sjukt! Då kan det ju absolut inte vara en verklighetsbaserd film som det sägs att det är ;P hahah.
Mår bättre nu iaf, lite nypa luft så va jag som ny igen, hm. Vore gott med en kall öl nu ;D , visst nina ;)?
Mamma berättade också idag att jag ska få nytt internet, WHOHO! bort med skitdongeln som inte funkar och i med 3G TURBO! :D

nää, nu ska jag se till att nina får fingrarna ur röven så vi kan se filmen nångång:D!
hejshejs.
 



                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: .....

Den är inte verklighetsbaserad!

2010-02-17 @ 01:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0