sjuk!

Jaha, så har man gått & blivit sjuk då, inte alls bra, hade feber tidigare i morse & känns som jag svalt rakblad :P hahah!
Har en del saker som måste fixas på skolan, som PA-arbetet, det ska vara klart på torsdag.. =/ stressigt..
Ska försöka göra klart nått skolarbete idag, om jag orkar.

Gårdagen med ninis va gosig. :) pizza, popcorn, massa snack & tv:). va dessutom och fick veta lite mer om jobbet som jag nämnde förut att jag kanske skulle få, det får jag ju, MEN!!!! Måste betala mellan 4-6 tusen spänn för att få börja jobba med det. Hm, Nejtack! Har inte dom pengarna alls.. Så det sög ju.
Måste verkligen ha ett jobb nu, är så jäkla mycket strul med pengar hit & dit.

nu ska jag göra varm nyponsoppa & några mackor:)! c ya. <3




Kommentarer
Postat av: sandra

Krya på dig<3

2010-02-08 @ 15:41:04
URL: http://larsdottter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0