Skumpa och värk.

Helgen har varit helt jävla otrolig :-D, haft jätte kul. Fredagen börjades med att jag va hos nina en sväng, sen akut springa till bolaget.. ;) sen vart det att hänga hos simon innan man drog på krogen, där det slutade med shottbricka och skumpa. Heck ja!:-D haha. Men gårdagen va nog bäst, skulle igentligen inte alls gå ut, satt hemma hos nina och svulla chips och glodde på melodifestivalen. Åh, salem! :-Dhaha. Jaja, nog om det, vart sen att jessica kom och bjöd på öl, sen drog vi på larrys. Där det slutade med att man blev av med broka, hahaha. Fick cider över hela mig, så det gick inte ens att ha på sig byxorna. Så dom fick man inte ha på sig för Yasmine:p kändes lite konstigt att lämna in sina byxor i garderoben:p ja just, jag hade såklart en lång tröja/klänning på mig så ni inte tror att jag gick där med röven i vädret, hahaha:-D. Kvällen slutade sen med skumpa åter igen och senare efterfest till morgonkvisten;). Ne, gud nu orkar jag inte skriva mer, skriver från mobilen. Nu ska jag tycka synd om mig själv med lite pizza och mensvärk, huga! ;D Puss <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0