Svaren på era frågor

Nu kommer svaren på frågorna ni har ställt till mig :)!


1.Vad har du för Bh-storlek?
- 75 b.

2. Beskriv dig själv med tre ord!
- Morgontrött, Glad, ???

3. Hur många har du legat med?
- hahaha, det vet du nog marielle så det är mellan dig & mig! ;)

4. Vad tänker du göra efter studenten?
- Jag tänker åka till Norge & jobba ett tag om jag inte fått ett jobb här i stan då såklart. :) Och såklart åka utomlands.

5. Vill du ligga med mig?
- haha, men kära Dennis! Räcker det inte med att du har daskat din ägodel i facet på mig?

6. Vem är den snyggaste du känner? Observera känner. 
- oj, det va svårt.. Många av dom jag känner som är snygg faktsikt. :)

7. Hva var det jeg puttet i nesa da vi ble kjent?
- Blåbär var det, hahahaha! :D

8. Beskriv ditt roligaste sexminne!
- No comment. hahah.

9. När ska vi rokka fett igen? Vad är 1+2?
- Så snart som möjligt ;D. 1+2 =7 ?




                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0