walking on the lake.

Gårdagen va helt okej, :) Fick dessutom träffa min favorit från Frankrike också :D! 
Började först här hos mig, sen drog vi till en annan lägenhet, urk så litet det va. Sen blev det Olearys. Kul att det är så mycket folk som kmr dit på onsdagarna, :)
Va lite för trött idag så jag kom lite försent till skolan, snoozade över en timme sen stängdes alarmet av:P menmen..

Lektionerna idag va lite smådryg, först samhällsskunskap, guuud vad ointressant det är. Och sen såg vi på en film, kmr inte ihåg vad den hette, men hade iaf sett den förut så man blev less & rastlös under filmen, höll på somna ett antal gånger ;p .
Sen såklart så kunde jag inte ta bussen hem för jag har varken pengar, busskort eller bankomatkort, så det va bara att traska hemåt. Blev promenad över sjön då, :) och jag som är så rädd för vatten gick helt själv på isen, bra gjort emma, haha.
Tog iaf 5min fortare än att gå över bron och runt allt. Skönt väder! :)

Imorgon blire till att promenara in till stan igen, ska träffa söt sandra:). Sen får vi se vad kvällen har att bju på, har inget planerat..
Så vad händer i helgen gott folk? :)

    

puss.


Kommentarer
Postat av: sandra

sötemma:)

2010-02-04 @ 17:15:30
URL: http://larsdottter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0