what's the point

                             

Nu är det nog med sjukandet.. Synd att jag missade projektarbetet idag :( inte alls bra..
Så i eftermiddags blev det en promenix på isen till stan ,kände att jag behövde luft efter att sutte inne i 3 dagar utan att gått utanför dörrn så jag träffade Dennis & drog hem till han & glodde vampire diaries, fyfan vad det är såå RIP-OFF som nina säger, hahaha. Är ju precis som twilight vissa saker, sjukt.. haha. Sen blev det 2 fast 2 furious tokyo drift, älskar dom filmerna. BIIILAR! :-D , haha.

att låna pengar av folk är det sämsta man kan göra har jag märkt.. förstår att du blir le av att vänta, men vad ska jag göra, inte mitt fel att csn är stört i huvudet och inte betalar ut mina pengar, jag kan inget göra. har försökt på alla möjliga sett att få ut pengar så du kan få igen dom. :( är inte ens kul för mig heller, för då känns de som du får fel uppfattning om mig av att det inte blev som det skule bli, har gått förlänge jag vet.. Men, jag kan inget gör liksom.
Snälla, du får inte tro såhär om mig.. Jag får bara ont i magen av att tänka på att det blivit såhär. :( 



                          


                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0