wingman

duktiga jag glömde ställa väckarklockan igår när jag gick & la mig igår så jag vaknade tok försent idag.. inte alls bra! Får ju inte ha nå frånvaro.. :( jaja.
Imorgon är det 100dagars, wihoo.  sen hoppas jag fan att dagarna går fort så jag får sluta skolan nån jäkla gång & bara slippa allt.. Vill verkligen inte vara kvar.
Och så är det snart vårforum något jag verkligen längtar till, kmr bli så förbannat roligt, bara 58 dagar kvar. Påtal om 58 dagar kvar så är det ju fetglöm att du får nå pengar nu iaf, tooooo late ! ;)

Och fyyfan vad jag hatar er alla som har tvättstuga här, ta bort eran nyckel så man vet om det är ledigt eller upptaget! Nu har jag fan inte tvättid förän på lördag, hur kul är det då? hej jag har inga kläder. ååh.
aja, inget att göra åt, får gå dit varje dag & kolla om det är nån som tvättar eller inte, så har ni bokat och inte tvättat på en timme så tar jag fan eran tid, idioter.

Snart kommer lillasyster också, hon ska sova här inatt. 

                                                    
PUSS                

                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0