yes please

                                   

godmorgon, :) vakna precis. Skönt att få sova lite längre idag, börjar 13.20 vilket känns ganka gött. Har bara en lektion idag, vi ska åka skidor på frösöskidlek, som ligger alldeles breve mig, nice. Slapp jag gå in till stan idag ;D Men jag tänker då inte åka nå jäkla skidor, har inte gjort det på flera år så jag tänker inte utsätta mig för det idag heller ;p, tänker be om att få gå på isen istället :) får jag nog.

ska kliva upp ur min otroligt sköna säng nu & göra lite fika! :) hejsvejs.



                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Marielle

MEN hahaha fan vad tråkig du är:D skidleken är as kul ju:D

2010-02-17 @ 17:17:45
URL: http://mariellesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0