Push it up

Hemma nu efter en vecka på peace & love.
Vilket vecka säger jag bara, fyfan vad roligt jag haft.. Säger bara att jag kmr lätt att åka dit nästa år igen.
Men, man såg fan lika illa ut som man luktade när man kom hem, men det var det värt.
Fin solbränna har man fått också, toppen väder hela veckan förutom en dag då det spöregnade..
Såg på Hoff, Kent & såklart Jay-Z . :) riktigt riktigt bra.

Har fått reda på nu också att jag fått börjat jobba kebab baren.
Börjar på fredag, :) whoho.
Äntligen ett jobb.

Finns inget mer att berätta, dött!






Kommentarer
Postat av: Maya

Då syns vi kanske på ditt jobb. Lycka till

2010-07-06 @ 01:13:37
URL: http://mayasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0