- we no speak americano .

Soft dag idag, bäst väder, bäst sällskap.
Fan vad jag älskar när det är sånt jävla bra väder.
Drog ner på stan med yäs & kikade runt lite, sen blev det Pause plus en öl, fint!
Sen drog vi hem, blev lite solning på baksidan för min del och körkortsboken, ska verkligen lusläsa den nu.
Sen blev jag bjuden på mat hemma hos älsklings dajo, :) Efter det blev det lite bilåkning.
Sitter här hemma nu efter en toppen dag, verkligen älskar mina hoes.

Sitter här hemma nu, tänkte göra varmt the men ne så var mjölken slut, fuuck!
Har så äckligt ont i halsen, haft det i flera veckor nu..
äh!

Imorgon åker jag & mamma till Ikea.
Vill helst stanna hemma och sola eftersom det ska vara fint väder imorgon också tydligen.
menmen.. :)

Nu blir det sängen för mig, ska upp klockan 8 imorgon, suck.
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0