65 mustang

Midsommar var en rikigt bra dag.
Hängde med Yasmine & Fromm till Ås där det först var fotboll, senare drog vi ner till en stuga vid vattnet där allt var på topp..
Fylla, mat, musik, sällskapet.
Allt var bra, dock att jag däckade liiite för tidigt, men sen så drog jag igång igen :) haha.
Riktigt bra midsommar.

Igår gjorde jag väl inte så mycket, följde med Line först till Ånge för att hämta folk, vilket slutade med polis & böter för vi var för många i bilen, :P hah.
Fortsatte att åka till Viskan där vi lämnade av folk :)
Sen bar det iväg hemåt, var inte hemma förän 12 på natten..
Sen så vart det lite mustang åkande med Erik en sväng, sen mys hos han:).

Ska snart städa undan här hemma sen packa, eller ah packa & packa är väl inte så mycket att packa, snarare leta fram nå äckliga kläder som man ska ha på sig en hel vecka, för imorgon åker jag & yasmine till PEACE & LOVE.
Skönt att få åka bort från stan en stund.

Har för tillfället fortfarande ingen mobil så ingen kan nå mig förutom på Fb typ, haha.
Äh, skönt ändå att ingen kan terra på en.
Jag har inte tänkt så mycket på att jag inte har någon mobil.
Är fan lite skönt att vara utan.



bild från midsommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0