drug dealer girl .

Blev som sagt en tripp till Sundsvall imorse med mamma, dock sov jag knappt nånting inatt så jag va mestadels grinig och less heeela dagen. haha.
Blev inte så mycket köpt, ett linne/klänning och lite grejer till köket.
Sen så ringde line mig och ville att jag skulle följa med till Mora på tisdag, ja visst ville jag det ;D! Ska åka iväg & hämta hennes nya bil, bmw. :)
Blir först bussresa hela morgonen sen tåg, hah.
Sen bmw färd hemåt, säger bara lycka till att två virrpäror ska hitta tillbaka hem sen igen, ska bli en upplevelse.

Sjukt seg nu, tror jag håller på bli sjuk. Va helt mör i kroppen idag också, är sjukt trött också.
Men ska snart till älsklings yasi. Då blire liv i luckan.


ROSÉ & FANTA!




älskar dig tjejen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0