I feel like the DJ is my bodyguard!

Studenten har varit, toppen dag.. Dock att jag knappt minns så mycket, hah. Men det är det värt.
Så nu är man arbetslös, va på arbetsförmedlingen i måndags & skrev in mig.
Hoppas verkligen jag har jobbat tillräckligt så jag kan få A-kassa, vore kung!

Har inte gjort så jäkla mycket sen studenten.
ELLER JO FÖRRESTEN! Jag fick ju förfan en bil i present. :D whoho!
aja, ska söka jobb i Åre hade jag tänkt för här i den äckliga staden finns det ju fan inget jobb man kan få.
Så det blir till att pendla nu framöver, men det är det värt.
Måste skrapa ihop lite pengar nu så jag kan göra klart körkortet, lite mer pepp nu va när man har en bil som står & väntar på en hemma hos pappa! :D

Snart Peace & Love också, kommer bli sjukt kul !
Jobba två-tre dagar sen äre fest.
Sugigt att biljetten till Borlänge ska vara ett jäkla rån alltså.. Menmen!

Åker till Ikea på fredag också, skönt.



På flaket.


Student 2010, vill göra det igen.


I feel like the DJ is my bodyguard, You see the way he keeps me safe, With the treble and that bass!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0