on a mission

Ännu en vecka har gått och inte ett piss har hänt.
Förutom att jag började provjobba igår på kebab baren, vilket gick bra men sjukt trött sen efteråt.. Kom inte hem förän 04.30 .
Har fått ett soffparadis här hemma nu också, haha.
Yasmine kom hit med halva hennes lägenhet så nu består halva vardagsrummet utav två soffor.
Ganska så nice, :)

Hoppas jag kan få bli anställd på kebaben nu så jag kan göra klart mitt äckliga körkort.
Skulle helst vela haft två jobb, vore absolut inte helt fel.

Blev en tur på Martié i fredags också, fucking jävla Ingrosso var ju såklart där.
Blev en bra kväll, förutom att man fick gå hem till frösön sen, segt som satan..
Och barfota, mmm.


Pause #3 har fått tillstånd !
Super..
Nu fattas bara solen så kommer #3 vara ett toppen ställe när solen ligger på.


Mat i magen nu, sen ut.
Tjing!



Diana Nordlund Jensen <3 Emma Beiersen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0