STUDENT 2010!!!

ÖÖÖHH.. Imorgon eller idag nu, tar jag studenten!
JAG EMMA BEIERSEN SKA TA STUDENTEN!
Det är helt sjukt att jag klarade skiten. Dock gick jag om ett år men jag nådde mitt mål iaf.
Kommer ha sämsta betygen ever, men det ska jag fixa till i höst. :)

Borde igentligen sova nu också, ska liksom upp om 5 timmar.
Då blir det champagnefrukost hos mentorn Fredrik i Ås :)
Sen ut från skolan & skrika VÄRLDENS BÄSTA BF07C, sen upp på flaket & bli en aning berusad.
Sen när det är klart så blir det middag hemma hos farmor & farfar i Slåtteråsen.
Sen party heeeeeeeela natten lång. Hoppas verkligen jag klarar av det här och inte däckar i nån buske nånstans, hahaha.

Sen då när studenten är klar, vad gör jag då?
Ingenting antar jag, eller?
Inte fan får man nått jobb här i skitstan heller.
Arbetslös & lat.

Ne, helvete. Nu måste jag fan sova, annars kmr jag vara så äckligt trött imorgon.

Sjung om studentens lyckliga dar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0