sunshine

Bättre väder idag alltså, promenixade in till stan.
Mötte upp Alexx, sen blev det the rock en stund med födelsedagsbarnet Jack, Rubie, Yasi & ofcourse Frommis ;P haha.

Vad som hänt mer i veckan, ööh det vet jag inte.
Inget jag kan komma på iaf.
Fan, vardagarna är så jävla tråkiga nu när man gått ut skolan.. Finns ju fan inget att göra, speciellt när man inte har något jobb heller.

Imorgon är det midsommar afton, sägs att det ska vara sunkigt väder, men det är inget som hindrar mig ifrån att fira dagen.. Icke!
Jag & diana thåström åker iväg med ett gäng till en Ö, som jag dock inte kmr ihåg vart den va ;P haha
Men det kommer säkerligen bli en toppen dag. :)
Öl, bad, femkamp & såklart trevligt sällskap.


Om 4 dagar drar jag & Yasmine iväg till Borlänge på PEACE & LOOOOVE!
Fyfan säger jag bara, det kommer spåra känner det på mig redan nu, haha.
Jag & Yasmine tillsammans med bara massa fylla & odrägligheter, mer behövs inte sägas.
Kommer säkert vara hur kul som helst.
Tar ju som sagt oskulden nu till att åka på peace & love festivalen.
:)
Äntligen lite nytt än bara sitta & vara äcklig på storsjöyran.

Ne nu blire duschen sen ut en sväng :)
Piiiz out.


Bättre tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0