brotherfucker.

Im a brotherfucker, you're a brotherfucker.
We should fuck eachothers brothers. .  (8)
Fuuuck eachothers broooos.


Helger, finns det något finare i en 20årig tjejs liv plus Yäs?
Näe.
Vi rivstartade helgen med att gå all in alá krogliv. Fick med oss två 12 poängare och rökte vattenpipa i princip hela natten. Jaa...

Lördag mina kära vänner, dagen då allt kan hända. Det ligger en liten spänning i luften hos alla ikväll tror jag och för att citera en av Mueras låtval: "för ikv kmr alla få ligga".

Vad är höjdpunkten i era liv? Vad är höjdpunkten i mitt liv?
Svårt att välja, med tanke på att de mesta är de bästa!

Finns egentligen inte så mycket att skriva om, för ist för att sitta och skriva om mitt liv känns det som att jag måste leva det ist. Därför uppdateringarna har blivit lite knas.

MEN NU JÄVLAR, för att komma till kritan så att säga, ska jag och Yassie ta oss en fjärde (eller var de femte?) grogg, fixa sminket och bara somna in i dimman.

Kvällens låt är självklart decembermixen på flukta mixtape av självaste kungen himself, mr. Dinamarca!

Ses på lan, fuckers!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0