!?!?!?!?

Nu har jag varit sjuk i en vecka =/ har inte tid med att vara sjuk. Vaknade igår hemma hos Analica att jag hade huuuur hög feber som helst plus frossa, hade ju tänkt dra & jobba igår också, men icke att det gick pga av febern.
Lär nog inte få behålla jobbet eftersom jag inte varit där nå mkt förra veckan, men vad kan jag göra? Inte så att jag direkt vill sitta & snacka i en telefon i 4 timmar och hosta varje sekund, jaja har iaf lyckats skrapa ihop lite pengar den tiden jag har jobbat där.. Bra med lite extrapengar till forum som är snart, :D

Och en annan grej nu som jag är så förbannad över att min såkallade mentor går & säger att jag har problem & grejer till andra lärare & bokat tid åt mig hos skolsköterskan ;S , kan inte studenten bara komma nångång så jag slipper allt jävla snack som alltid ska vara på varje jävla skola man går på. ÅÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0