Fame

Skolan gick bra idag, började kl 11 men när man väl kommer dit så glömmer läraren bort lektionen ;S så kunde ha sovit nån timme till hemma och börjat 12.45 istället, suck!
jaja, åkte hem direkt efter skolan, letat balklänning som en tok, men inget duger eller ser bra ut.
Bara dom dyraste som jag vill ha ;P
Såklart så va jag tröttare än tröttast när jag kom hem som vanligt, för att inte somna så kollade jag på en film för att hålla mig vaken.
Blev filmen..
FAME!

Tycker såna filmer som Fame är bra.
Får rysningar av dom när man ser människor lyckas med saker som dom verkligen vill.
Dans & sång.
Skulle jätte gärna vela börja dansa igen som jag gjorde förut, fan vad man va i form alltså.
Men sen så sabbade mina knän och va tvungen att sluta, men men..

Filmen får 4/5.

Fame Trailer
Nä, nu blir det fan sängen för mig, glo lite på tv så jag somnar. Så himla trött.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0