gardemoen

Blev hemma idag från jobbet, vaknade av att hade så fruktansvärt ont i halsen. Kunde varken prata eller dricka nått :( febern går upp & ner, usch. Hatar att vara sjuk, är ju typ aldrig sjuk heller och när jag som väl är det så känns det som jag håller på dör ;p haha. Fast det bara handlar om lite feber & förkylning.
Så idag har det varit en slapp dag, tog en varm dusch och känner mig redan bättre, :) så jag hoppas verkligen jag kan jobba imorgon, behöver verkligen dom pengarna.
Lite roligt att jag, Yasmine & Rubina har blivit sjuka, precis samtidigt också.
Har precis snackat med rubina ett tag i telefonen, bestämde oss för att söka jobb på gardemoen flygplatsen på hotellet :) skickade in en intresseanmälan och det tog dom direkt :D , så nu är det bara att hoppas på att man får börja jobba där i sommar, direkt efter studenten, :D för dom pengarna som vi sen jobbat ihop så kommer vi dra till Bulgarien & va där ett bra tag, tippa på 2-3 veckor iaf. :) kommer bli en toppen sommar det här.


Kommentarer
Postat av: Martin.

Ni är mer än välkomna till Sunny.

2010-03-10 @ 01:33:06
URL: http://inteokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0