Ja men visst fan är det onsdag.

vad har hänt nu på dom senaste dagarna, inte skit.. Yasmine har bebott sig hos mig i två nätter nu, :) mysigt med lite sällskap. Kollat på film, Into the wild en grymt bra film. Kan inte fatta att han som spelar i filmen verkligen svälter sig till max under filminspelningen, plus på han & filmen. Och så såg vi American Pie, the book of love. Dom filmerna blir bara sämre & sämre. Ska ju vara dom riktiga skådisarna i American pie filmerna.
Ska snart hoppa in i duschen innan yääs kommer, är ju somsagt onsdag idag ;) höhö.
Jaja, vafan händer sen i livet, vet inte. Snart forum SNART studenten, baah bara ge mig nu, vill inte vara kvar på skolan där jag är nu.
Behöver ett jobb också, H1 försvann ju ur min hjärna tydligen..
Måste också verkligen försöka ta mig till skolan imorgon också, sluta sjuka nu emma.
saknar dessutom Linda Winger. <3 :( kom hem, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0