Ridin' solo

glömt bort att skriva här, inte för att det har hänt något speciellt.
helgen har varit som vanligt typ, korkad & fucking awesome.
fredagen, inget speciellt.
vaknade bara med ett stukat finger, blåmärke på knä & armbåge eller kom dom blåmärkena från i lördags mån tro?
haha, jadu jag har då ingen aning.. Visste inte ens hur jag tog mig hem förän Sundelin ringde & berättade allt, haha. Dök ner i blomkrukan utanför clarion hotel, gratis taxi somnade med princip ALLA kläderna på, tom jackan.
Bjuden på shotts av paradise Kristoffer. snyggefan.
Sen började yasmine gå apeshit och beställde in ALLT som vanligt, så det förklarade ju allt varför jag inte komihåg hur jag tog mig hem & ja.
jaja..

har iaf jobbat två dagar nu & tjänat lite slantar, ganska gött.
har städat en lägenhet där nån gamling har bott, fyyyy fan vad äckligt att städa efter någon annan, menmen.. vad gör man inte för lite pengar. :)
Så efter jag jobbat klart idag så drog jag iväg & mötte yäs, köpte biljetter tills på torsdag på marite, förfest med mange schmidt & thomas rusiak. Heck ja!
Tog en latte sen hem till yäs & bara hängde.
Kom precis hem, ska duscha nu sen sova, skola i möra.. Prov dessutom.

G'night.










Kommentarer
Postat av: Maya

Låter som en vanlig helg!!!! Hittat nån balklänning än

2010-03-29 @ 23:29:33
URL: http://mayasblogg.com
Postat av: Anonym

Sv: haha. Helt vanlig helg. :) Nää, har inte hittat nån klänning ännu :( går segt.

2010-03-29 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0