save my life

Bra dag idag också på skolan :)! gjorde klart ett arbete, eller man va tvungen att göra klart det idag.
fick också reda på idag att vi får våra studentmössor på Tisdag, :D äntligen!
fan va kul, snart studenten.. Gud vad jag längtar. Räknade ut att det är runt 40 skoldagar kvar också.
Efter skolan så gick jag & mötte Marielle :), kikade lite sen gick vi på Domus fiket & tog en varsin latte, gött.
Snart åker du & jag på forum också, wiho. Bara 28 dagar kvar :D.

Farfar har åkt iväg på strålning nu också för att försöka få bort cancern.
Hoppas du blir bra!

Imorgon är det fredag vilket betyder ingen skola, jag & mamma åker till Ikea tidigt imorgon och handlar det sista som behövs till badrummet sen i April så kommer pappa renovera det, ÄNTLIGEN säger jag bara.. Hatar mitt äckliga badrum som är så fuuult. Och dom som bodde här innan kunde inte alls ta hand om det. Så jävla äckligt.
Men nu kommer det bli snyggt som satan, vita väggar, svart golv & bort med badkaret & in med en dusch istället.
Kommer bli så jävla fräscht!
Sen när badrummet är klar så ska det tapetseras i vardagsrummet. Och Marilyn Monroe målningen på väggen som Millan ska göra :)! kommer bli riktigt snyggt. Ska försöka inskaffa mig en ny soffa också, min har ju blivit helt jävla pajj.. Och en Tvbänk :) Så jag har en stor tvhylla med litet glasskåp till salu lite senare då! =)

Nu ska jag leta som en tok efter nån snygg balklänning, sen gosa ner mig i soffan & se på tv.





Kommentarer
Postat av: Emma

ojoj va du ska fixa i lägenheten. Hör du med din mor i morrn då om pengar lr?

2010-03-25 @ 21:51:41
Postat av: Maya

Kom å hjälp mig oxå så jag får fingrana ur, ska måla väggar å tak i hallen men det blir aldrig gjort

2010-03-25 @ 22:20:08
URL: http://mayasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0