segdag

gårdagen va toppen med mina flickor :) , tappade dock bort alla på krogen förutom Yäsi då, henne släpper jag aldrig.
Som avslut på kvällen så vart det en flaska vin ;D gött. Senare for vi hem & fyllekäkade makaroner som jag & yasmine har levt på i flera dagar nu, usch.
Vaknade dock halv 6 idag, hahaha. fyfan. Hoppas jag somnar inatt så jag inte är stendöd imorgon..
Pappa ringde idag också & jävlades med mig & gasade med skotern i telefonen.. fy dig! men till påsk så ska vi förmodligen åka till Åkersjön & köra skoter, äntligen! :D wiho.
Efter studenten så kanske det blir flytt till Uppsala. Men bara ett kanske, får se hur det slutar. Tråkigt att åka ifrån alla men ändå skönt att skippa allt skitsnack & börja om på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0