sleepwalker

godmorgon :)!
Ska snart iväg på skolan, eller snart & snart börjar 11 :) har precis käkat frulle, äggmacka. mums!
Börjar få konstiga sovtider nu igen, sover hela dagarna efter skolan & sen på kvällen också, men vaknar runt 4 på morgonen och är vaken från dess tills jag ska på skolan. Inte bra!

Tror allt håller på löser sig nu också med en krisgrej, i hope. Tack vare en jävligt bra människa som hjälper mig.

Hade möte igår på skolan också med mina mentorer & rektor.
Snackade om mina betyg som inte såg så lovande ut, ääh.. Jag klarar mig, har ju gjort den hittils dom andra åren.
Men det trodde inte rektorn jag skulle klara, fuck you säger jag bara.. Gör jag visst! Bara att det tar lite längre tid.
Och så tror hon att jag kmr plugga upp min andra betyg efter skolan, ALDRIG säger jag.
Finns inte en chans att jag sätter mig inne på en skola igen, jag kmr flytta härifrån efter skolan & jobba.
Inge mer skola för mig.

Ser att jag måste börja rensa bland mina kläder, ryms ju knappt i garderoben så mitt såkallade golv blir min garderob, haha.
Måste hitta mig en balklänning nu också, börjar bli lite knivigt med tid. Inte så långt kvar tills det är bal, och så måste jag ha någon att gå på balen med.

Någon som vill ha en katt också? Måste hitta ett nytt hem åt Dexter. Kan inte ha två katter, vill inte heller;P


Aja, ska göra mig klar med det sista nu sen dra på skolan. AP god mat idag också på skolan, hahaha!










Kommentarer
Postat av: Cruxus

Hur mår Dexter? :)

2010-03-24 @ 19:14:33
URL: http://cruxus.blogspot.com/
Postat av: rubie

Åhh fina bilden :D <3

2010-03-31 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0