som att lägga ett körsbär på hundskit.

haft en soft helg, fredagen bestog av att man for till offerdal mitt i natten :)inte ofta man hamnar där mitt i natten, men helt okej impulsgrej. Sen på lördagen så drog man ner på pimpeltävling. ;P ingen fick fisk.. haha.
Sen efter det så for man & basta, dock gjorde inte jag det. Klarar inte av att sitta inne i en bastu, kan fan inte andas ;P men hade trevligt ändån :)! Sen så har man såklart fått åkt skoter nu som jag har längtat efter som en idiot, nu luktar jackan gött, haha.
Tog bussen hem vid 19 tiden, :) fick åka gratis också för att kärringen klanta till sig & tog betalat kontat och hade bara kortet. For direkt till yääs där det slutade som det brukar sluta, haha. Drog sen till Olearys där man hade suuuper kul med Andreas & Catja från älskade paradise hotel. :D fyfan vad man fick en annan synvinkel på catja nu alltså, hade alltid tyckt att hon va värsta bitchen, men icke. Hur skön brud som helst, :D Dealade ihop med catja att vi skulle på efterfest, men slutade med att jag tappade bort yääs och va tvungen att möta upp folk, jaja :D jag hade iaf huuuuur kul som helst, :D
Idag är det somsagt Söndag vilket innebär ???? P2 ;D
tror jag måste städa lite här hemma också, börjar se värre ut än vad det brukar göra hemma i yääs husvagn & då är det verkligen illa, haha.
Närå, men har bara en jävla massa disk som måstes fli bort.
PUSS!










Kommentarer
Postat av: C.Omberg

Men ANDREAS ÄR SÅÅÅ SNYGGGG!!!!! DRÖMMEN!!<3

2010-03-07 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0